duminică, 3 mai 2015

Ghimbir cu lămâie şi miere



O noua postare din seria Virtual Hug. Luna aceasta imbratisarea virtuala zboara catre Flory. O urmaresc de foarte multa vreme pe Florentina si am incercat adesea multe dintre retetele ei; am fost foarte multumita de rezultat, drept pentru care ii dedic aceasta postare. Multumesc, Florentina!
Gazda "Virtual Hug" din aceasta luna este Laura.



Folosesc de ceva vreme ceaiul de ghimbir, de fapt m-am obisnuit ca in fiecare dimineata sa beau o ceasca din acest minunat ceai. Florentina mi-a oferit ocazia sa incerc o noua varianta.



Ingrediente:
10 cm radacina de ghimbir,
1 lamaie,
cca 200 g miere.

Lamaia am spalat-o si am uscat-o, iar ghimbirul l-am curatat de coaja. Le-am taiat in bucati potrivite.



Am asezat in straturi, intr-un borcan curat, sterilizat, bucatile de lamaie si ghimbir, apoi le-am acoperit cu miere.
Am lasat la macerat 3 zile, in frigider.



Se foloseste ca adaos in ceaiuri sau o lingurita de amestec la un pahar cu apa.
Odata deschis, borcanul se tine la frigider, pana se consuma tot ghimbirul.



Despre ghimbir...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu