duminică, 1 martie 2015

Piure reciclat



By Adi Hadean.
Si un martisor, ca tot e prima zi de primavara :)


Am incercat si eu sa reciclez niste piure, dupa cum am vazut la Adi Hadean si mi-a placut rezultatul.




Ok, nu ma intrebati de cantitatea exacta de piure, cam cat incape intr-un castronel am utilizat, daca imi aduc bine aminte.
Piureul l-am amestecat cu doua oua batute, putin piper, putina sare (daca mai este nevoie), patrunjel verde (sau din acela la plic); am obtinut o pasta.
Am fript pasta, asezata din loc in loc cu lingura, intr-o tigaie (tigaia pusa putin la incins si apoi stropita cu ulei). Tigaia nu trebuie sa fie fierbinte, altfel se arde piureul.



Turtitele obtinute se frig cam un minut, pe fiecare parte.

Nu le-am mai combinat cu nimic, asa cum a facut Adi, le-am servit cu putin ketchup.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu