sâmbătă, 25 iunie 2011

Biscuiți Truffle


Initial postarea de azi avea ca subiect un tort inghetat, numai bun pentru canicula de afara. Intre timp la noi s-a pus pe ploaie, zdravana, si s-a facut un frig!! Asa ca va propun sa incingeti cuptoarele :)) Pai cum de ce? Sa coaceti niste biscuiti :)
Reteta am gasit-o pe forumul unei comunitati de mamici, am scris-o in caiet cu mult timp in urma si mi-am gasit timp abia acum de ea. Chiar nu stiam ce pierd!

Ingrediente: 100 g ciocolata taiata,
45 g unt,
55 g zahar pudra,
un praf de sare,
2 oua mici,
esenta de vanilie,
100 g faina,
10 g cacao,
1/2 lingurita praf de copt (nu mai mult!),
(alte) 90 g zahar pudra.


Am amestecat faina cu cacaua, sarea si praful de copt.


Am pus pe foc untul si ciocolata taiata...


... am amestecat pana la omogenizare. Am adaugat si zaharul si am inceput sa mixez.


Amestecul si-a schimbat dintr-o data consistenta, sper ca se observa diferenta.


Am adaugat ouale, pe rand, si esenta. Am mixat.


Am pus si amestecul cu faina peste compozitia cu ciocolata.


Am mixat bine, bine.


Am acoperit vasul cu folie si l-am introdus in frigider timp de doua ore.

Am scos apoi vasul din frigider. Am modelat bilute din compozitia cu ciocolata, pe care le-am trecut prin zahar pudra.


Inca un detaliu...


Bilutele le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt, lasand distanta intre ele (la copt se latesc). Reteta spune 4 cm, eu le-am asezat din ochi...


Tava a stat in cuptor 10, poate 15 minute (verificati cum arata biscuitii vostri), la 160 de grade. Cuptorul sa fie preincalzit.

Nu va grabiti sa scoateti biscuitii din tava, mai lasati-i acolo vreo doua minute, apoi ii transferati pe farfurie/platou...


Au fost excelenti!! Multumesc, FLORA!


Hmmm, oare cine-o fi muscat din biscuite?? Va las sa ghiciti ;)

8 comentarii:

  1. arata grozav.dar te rog sa-mi spui daca sunt crocanti sau moi.eu caut o reteta de biscuiti moi,pentru ca mama beneficiarul majoritar al biscuitilor ,nu-i mananca daca sunt crocanti.ei par din muscatura destul de moi.

    RăspundețiȘtergere
  2. am venit repede sa vade ce mai faci,cum esti...nu ,fara nici o treaba....aaaa dar BISCUITI MAI AI???
    cred ca au fost deliciosi.mi-ar place sa-i incerc.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata minunat,nu pot fi decat deliciosi asa cu ciocolata.O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru vizite!

    @Pansy, biscuitii sunt moi. Nici fetele mele nu prea mananca daca sunt crocanti.

    RăspundețiȘtergere
  5. ────────═♦♥♦═─────
        ▓███▓    ▓███▓░░░
      ▓██▓▓██▓░▓██▓▓██▓░░░
     ▓██▓▓▓▓██░██▓▓▓▓██▓░░░
     ▓██▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓██▓░░░
      ▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓░░░
         ▓██▓▓▓▓▓▓▓██▓░░░
            ▓██▓▓▓██▓░░░
             ▓██▓██▓░░░
               ▓██▓░░░
                ▓█▓░░
    ────────═♦♥♦═─────

    RăspundețiȘtergere
  6. ────────═♦♥♦═─────
        ▓███▓    ▓███▓░░░
      ▓██▓▓██▓░▓██▓▓██▓░░░
     ▓██▓▓▓▓██░██▓▓▓▓██▓░░░
     ▓██▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓██▓░░░
      ▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓░░░
         ▓██▓▓▓▓▓▓▓██▓░░░
            ▓██▓▓▓██▓░░░
             ▓██▓██▓░░░
               ▓██▓░░░
                ▓█▓░░
    ────────═♦♥♦═─────

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc Alexandrina,am sa-i incerc!

    RăspundețiȘtergere